تعویض و برگشت محصول

ما به کیفیت محصولاتی که در فروشگاه عرضه می شود، ایمان داریم. اما بروز خطا در هر سیستمی دور از انتظار نیست و تلاش حداکثری برای از بین بردن تمامی خطاهای سیستمی، انسانی و … بعضا منتج به نتیجه نخواهد بود. آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های ما می باشد و کوشش می نماییم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی کالای ارایه شده در فروشگاه، کلیه محصولات باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند. اما عنایت داشته باشید که:
۱- مشتری باید ظرف ۲۴ ساعت روز پس از دریافت کالا(اعم از کاری وغیر کاری)، نسبت به اعلام ایراد کالای خریداری شده اقدام کند.
۲- ایراد می بایست به تأیید کارشناسان ما برسد.
۳- ایراد ناشی از استفاده نادرست از کالای خریداری شده، ضربه و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
۴- کالای خریداری شده حتما دارای گارانتی باشد.
۵- چنانچه ایراد مورد تأیید کارشناسان قرار نگیرد، کالا به مشتری عودت داده می شود و هزینه ارسال بر عهده ی خریدار است.
توجه:
– موارد سفارشی(به درخواست مشتری) قابل استرداد نیست.
– کلیه قیمت ها ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.
– ارجاع کلیه محصولات منوط به ارائه فاکتور است و ممکن است ۱۰٪ شارژ مجدد داشته باشد.
– زمان مد نظر برای بررسی و تعمیر و عیب یابی پمپ ها و تجهیزات تعمیری ممکن است تا ۳۰ روز کاری زمان ببرد.

محصولات آابیار به فراخور نوع محصول دارای حداقل صفر و حداکثر ۱۲ ماه گارانتی از زمان تولید محصول یا صدور فاکتور می باشند. حداقل یا حداکثر این زمان در هر محصول متفاوت است و در صورت عدم درج آن، از طریق تماس تلفنی با کارشناسان قابل دریافت است.

ارائه ی کارت ضمانت محصول یا فاکتور خرید، جهت خدمات پس از فروش الزامی است.
زمان انقضای گارانتی بر حسب تاریخ ثبت شده در کارت یا برچسب گارانتی محاسبه می شود.
اطمینان از سالم بودن ظاهر محصول، برچسب سریال و ضمانت نامه هنگام خرید و تحویل.
ضمانت نامه فقط با مهر دارای ارزش قانونی بوده و در صورت مخدوش شدن یا عدم وجود مهر، ضمانت نامه فاقد اعتبار است.
از تحویل گرفتن محصولاتی که پلمپ یا بسته بندی آنها باز شده باشد، خودداری نمایید.
ضمانت نامه حتما باید ممهور به مهر فروشنده بوده و تاریخ خرید در آن قید شود.

ارائه خدمات به محصولات فاقد گارانتی معتبر مقدور نخواهد بود. لطفا هنگام خرید به گارانتی محصول دقت کنید.
در صورت مخدوش بودن شماره ی سریال ضمانت نامه، دستگاه و یا عدم تطابق شماره ها با یکدیگر، محصول از شرایط گارانتی خارج می شود.
ضمانت محصول صرفا شامل ایرادهای ناشی از ساخت و عملکرد محصول بوده و شامل خرابی ناشی از ضربه، شکستگی، آتش سوزی و … نمی شود.
ضمانت فقط شامل محصول اصلی بوده و شامل لوازم جانبی آن نمی شود.

– اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۵ روز پس از دریافت کالا، به آابیار اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۵ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود.
– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش یا از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
– چنانچه کالای مورد نظر در انبار موجود نباشد، مشتریان ارجمند دو انتخاب خواهند داشت؛
۱- دریافت کالای مشابه به انتخاب خود
۲- انصراف از خرید و دریافت وجه پرداختی
لازم به توضیح است که در هر دو حالت، این پروسه حداکثر ظرف ۱۴ روز کاری انجام خواهد شد. هزینه کالای تعویض شده نیز بر عهده آابیار است.